Prowadzenie małej i średniej firmy w Polsce jest bardzo atrakcyjnym i opłacalnym przedsięwzięciem. Stabilna gospodarka, wsparcie rządu dla średnich i małych firm, jeden z najtańszych rynków pracy w Europie, bezpieczeństwo socjalne, rozwinięta infrastruktura – te czynniki sprawiają, że Polska jest doskonałą opcją do założenia tutaj firmy. Należy również zwrócić uwagę na oprocentowanie zysku, które wynosi zaledwie 19%, co jest jedną z najniższych stawek w Europie. Wszystkie powyższe czynniki sprawiają, że myślisz o otwarciu firmy w Polsce? A jeśli ją otworzysz, jaki to powinien być rodzaj działalności?
W tym artykule przyjrzymy się najbardziej efektywnym i dochodowym rodzajom działalności, które można otworzyć w Polsce w 2021 roku.
Lokal gastronomiczny w Polsce
Zysk z biznesu zawsze pojawia się, gdy ludzie potrzebują usługi. A ludzie zawsze chcą jeść. Dzięki zastosowaniu ziarna oryginalności w menu i oferowaniu rozsądnych cen dla obszaru, do którego będzie należeć Twoja restauracja, sukces Twojej firmy w Polsce jest zapewniony.
Ponadto, wśród ważnych rzeczy do przemyślenia jest lokalizacja lokalu, czy będzie parking, czy będziesz chciał sprzedawać alkohol swoim klientom, czy nie.
Placówki gastronomiczne w Polsce zwracają się bardzo szybko i cieszą się dużym zainteresowaniem wśród Polaków. Kolejnym plusem jest to, że nie będziesz potrzebował dużej inwestycji, aby otworzyć tego typu biznes w Polsce.
Sklep spożywczy w Polsce
Innym dobrym pomysłem na rozpoczęcie działalności w Polsce jest sklep spożywczy. Według statystyk, większość Polaków woli kupować artykuły spożywcze w sklepie, który znajduje się jak najbliżej domu. Duże sieci handlowe w Polsce zawsze mają bardzo długie kolejki, więc zaoferowanie im alternatywy w postaci małego sklepu, w którym mogą kupić wszystko, czego potrzebują, jest świetnym pomysłem!
Ten biznes w Polsce jest korzystny, ponieważ istnieje na niego niezmiennie wysoki popyt, a asortyment nie musi być niczym szczególnym, ale wystarczy klasyczny zestaw niezbędnych produktów.
Sklep monopolowy
Aby sprzedawać alkohol w Polsce, należy przestrzegać wielu przepisów. Ale jeśli będziesz się ich trzymać, stanie się to bardzo dochodowym biznesem, który zwróci się w ciągu 8 miesięcy. Cena licencji na alkohol jest bezpośrednio związana z rodzajem handlu i mocą napoju.
Ponadto, jeśli handlujesz również w nocy, Twój sklep może wygenerować o 20% większy zysk.
Zaletami tego biznesu są wysoki zwrot i dochód. Nie trzeba też zatrudniać wykwalifikowanego personelu.
Salon urody
Każdy chce być piękny, a Polacy nie są wyjątkiem. Wszelkiego rodzaju usługi kosmetyczne cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Okres zwrotu dla takiego biznesu w Polsce wynosi około 6 miesięcy.
Lokalizacja firmy jest bardzo ważną kwestią. Nie powinieneś od razu wynajmować miejsca w centrum miasta, ponieważ jest ono bardzo drogie. Lepiej jest wybrać miejsce w pobliżu domów mieszkalnych, aby ludzie chodzili do ciebie “lokalnie”.
Istnieje duże zapotrzebowanie na salony kosmetyczne, a plusem jest również to, że ten biznes nie jest sezonowy.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić komfort przeglądania i wyświetlać (nie) spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest ściśle niezbędny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikacji za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp są niezbędne do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, które nie są wymagane przez subskrybenta lub użytkownika.
Statystyki
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Techniczne przechowywanie lub dostęp, który jest wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania sądowego, dobrowolnej zgody dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.